Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,ODRA’’ z siedzibą w Policach przy ul. Piaskowej 101 zaprasza do złożenia oferty na wykonywanie usług kompleksowego sprzątania następujących nieruchomości:
- N 7 położonej w Policach przy ul. Piaskowej 5a-5d, 7a-7g;
- N 11 położonej w Policach przy ul. Wojska Polskiego 44-44a;
- N 27 położonej w Policach przy ul. H. Kołłątaja 2-4, ul. Wojska Polskiego 58-62;
- N 35 położonej w Policach przy ul. Rycerskiej 5-7;
- N 50 położonej w Policach przy ul. Sikorskiego 13-15.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług kompleksowego sprzątania powyższych nieruchomości o łącznych powierzchniach sprzątania:
- N 7 – łączna powierzchnia sprzątania 12.589,90 m2, na którą składają się klatki schodowe, pomieszczenia, lamperie, okna wraz z ościeżnicami i parapetami, grzejniki, balustrady, korytarze piwniczne, pomieszczenia ogólnego użytku, tereny na zewnątrz budynku tj. drogi, dojścia dojazdy oraz tereny zielone (trawniki i kwietniki);
- N 11, N 27, N 35, N 50 – łączna powierzchnia sprzątania 12.648,71 m2, na którą składają się klatki schodowe, pomieszczenia, lamperie, okna wraz z ościeżnicami i parapetami, grzejniki, balustrady, korytarze piwniczne, pomieszczenia ogólnego użytku, tereny na zewnątrz budynku tj. drogi, dojścia dojazdy oraz tereny zielone (trawniki i kwietniki)
Wykonawca zapewnienia we własnym zakresie i na swój koszt odpowiedni stan zaopatrzenia w niezbędne materiały, środki czystości, narzędzia, sprzęt itp.
Cena za m2 winna zawierać koszt wykonywanych prac wyszczególnionych w załączniku nr 1 niniejszego zapytania ofertowego oraz sprzęt i środki czystości.
Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 niniejszego zapytania ofertowego.
Planowany termin rozpoczęcia świadczenia usług: LISTOPAD 2023 r.
WARUNKI ZŁOŻENIA OFERTY:
- Posiadanie uprawnień do występowania w obrocie prawnym.
- Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonywania przedmiotu zamówienia.
- Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zmówienia.
- Podmiot składający ofertę nie może być objęty postępowaniem upadłościowym lub likwidacyjnym i nie może zalegać z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne.
- Złożenie w wymaganym terminie oferty cenowej.
ZOBOWIĄZANIA ZAMAWIAJĄCEGO:
- Zawarcie z wybranym wykonawcą umowy
- Zobowiązanie do pokrywania należności za wykonane usługi na podstawie wystawianych jeden raz w miesiącu faktur VAT w terminie do 14 dni od dnia otrzymania faktury.
TERMIN I MIEJSCE ZŁOŻENIA OFERTY:
Ofertę należy złożyć w sekretariacie Spółdzielni, pok. 115 lub drogą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 31.08.2023 r., w zamkniętej kopercie zawierającej nazwę adresata, nazwę oferenta oraz dopisek: „Oferta na usługę kompleksowego sprzątania nieruchomości nr 7, 11, 27, 35 oraz 50”.
Załączniki:
Umowa (wzór) >> pobierz <<
Zakres czynności >> pobierz <<
Rozstrzygnięcie Przetargu:
Decyzją Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej "ODRA" umowa na wykonywanie usług kompleksowego sprzątania nieruchomości nr: 7, 11, 27, 35 oraz 50 podpisana została z firmą BEST CLIN 1 Walerian Babij.